مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-09سياسي

لزوم رعایت عدالت در وضع و اجرای قوانین مالیاتی


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خلاف عدالت است که از افراد با سرمایه های کم مالیات گرفته اما در مقابل افراد با سرمایه های کلان فرار مالیاتی داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خلاف عدالت است که از افراد با سرمایه های کم مالیات گرفته اما در مقابل افراد با سرمایه های کلان فرار مالیاتی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی محامی امروز دوشنبه در دیدار مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان بر لزوم اجرای عدالت در امور مالیاتی تاکید کرد و عنوان کرد: اجرای عدالت در امور مالیاتی از دو طریق امکان پذیر است ابتدا در قانون گذاری و سپس در شیوه اجرای قانون و البته در کنار آن رعایت اخلاق و مردم داری نیز از نکات مهم است.

امام جمعه زاهدان افزود: در حوزه قانون گذاری بخشی از کار مربوط به کل کشور است اما محورهایی هم وجود دارد که می تواند در داخل استان تدبیر شود برای مثال نباید به گونه ای باشد که از افراد با سرمایه های کم مالیات گرفته اما در مقابل افراد با سرمایه های کلان فرار مالیاتی داشته باشند چرا که این خلاف عدالت است آیت الله محامی بر لزوم رعایت حقوق مؤدی مالیاتی و نیز حفظ حقوق عامه تاکید کرد و گفت: باید کار به گونه ای صورت گیرد که حقوق مؤدی و حقوق عامه رعایت و اجرای عدالت صورت گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت عدالت در وضع و اجرای قوانین مالیاتی

لزوم رعایت عدالت در وضع و اجرای قوانین مالیاتی