مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-18سياسي

مردم دنیا ماهیت ضدانسانی رژیم صهیونیستی را آشکارتر مشاهده می کنند


جبهه پیروان خط امام و رهبری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر و در آن تأکید کرد: مردم دنیا لحظه به لحظه ماهیت کثیف و ضدانسانی این رژیم را آشکارتر مشاهده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پیروان خط امام و رهبری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مقاومت ملت مظلوم فلسطین بیانیه ای صادر و در آن تأکید کرد: ددمنشی رژیم نژادپرست صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع چنان عیان و ظاهر گشته که حتی امپراتوری رسانه ای غرب نیز یارای دفاع و پوشاندن این جنایات ضد بشری را ندارد و مردم دنیا لحظه به لحظه ماهیت کثیف و ضدانسانی این رژیم را آشکارتر مشاهده می نمایند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: حوادث روزهای اخیر تلخی ها و شیرینی هایی را به کام مسلمانان و آزادگان جهان چشاند، تلخی کشتار بیرحمانه زنان و کودکان فلسطینی به دست دژخیمان کودک کش و جلاد صهیونیست و مخصوصا جنایت اخیر این رژیم جعلی در قتل عام و نسل کشی فلسطینیان در بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت مردم بی پناه و کودکان و زنان و مردان بسیاری گردید که دل هر آزاده ای را خون می کند.

در کنار چنین تلخی هایی، اما شیرینی شروع نبردی جانانه توسط رزمندگان مقاومت که تاریخ این سرزمین مظلوم در طول بیش از هفتاد سال به یاد ندارد، مژده نزدیک بودن زمان نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دنیا ماهیت ضدانسانی رژیم صهیونیستی را آشکارتر مشاهده می کنند

مردم دنیا ماهیت ضدانسانی رژیم صهیونیستی را آشکارتر مشاهده می کنند