مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-07بين الملل

توضیحات آمریکا درباره سرنگون کردن پهپاد ترکیه در شمال سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از کردال، در جریان یک نشست مطبوعاتی در وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون، سرتیپ «پت رایدر»، - ارتش آمریکا با ارائه توضیحاتی درباره سرنگونی پهپاد ترکیه در شمال سوریه، نسبت به وقوع این حادثه ابراز تاسف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از کردال، در جریان یک نشست مطبوعاتی در وزارت دفاع آمریکا موسوم به پنتاگون، سرتیپ پت رایدر ، سخنگوی پنتاگون در سخنانی سرنگونی پهپاد ترکیه توسط ارتش آمریکا در حس که سوریه را به عنوان حادثه تأسف بار توصیف کرد.

رایدر گفت: حدود ساعت 7:30 به وقت محلی در سوریه، نیرو های ما پهپاد هایی را در حال انجام حملات هوایی در حومه حس که مشاهده کردند.

برخی از این حملات در داخل منطقه عملیاتی محدود اعلام شده ایالات متحده (ROZ) در نزدیکی حس که بود و این حملات تقریباً در فاصله یک کیلومتری از نیرو های آمریکایی صورت گرفت و این حملات باعث شد تا نیرو ها به پناهگاه ها نقل مکان کنند.

پنتاگون گفت که در پاسخ به این حملات، هواپیمای اف -16 آمریکایی یک پهپاد ترکیه را که در نزدیکی نیرو های امریکایی در استان حس که در شمال شرقی اشغالی در حال عملیات بود، سرنگون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آمریکا درباره سرنگون کردن پهپاد ترکیه در شمال سوریه

توضیحات آمریکا درباره سرنگون کردن پهپاد ترکیه در شمال سوریه