مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:402023-09-23سياسي

کمبود معلم در غرب مازندران


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضعف مدیریتی که وجود دارد در غرب مازندران با کمبود معلم مواجه هستیم اما در شرق استان تراکم نیرو وجود دارد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضعف مدیریتی که وجود دارد در غرب مازندران با کمبود معلم مواجه هستیم اما در شرق استان تراکم نیرو وجود دارد.

محمدعلی محسنی در حاشیه نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس در دبستان شاهد نوشهر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به توجه مجلس یازدهم به آموزش و پرورش و تصویب مصوباتی در این زمینه اظهار کرد: مجلس از ابتدا با توجه به اهمیت آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی توسعه در هر کشور، توجه خاصی به این وزارتخانه داشت.

وی رتبه بندی معلمان را بعد از 18 سال توسط مجلس را به عنوان یکی از امتیازات پررنگ این دوره برشمرد و گفت: هرچند هماهنگ نبودن ها باعث شد تا سال گذشته دستاورد اصلی که باید حاصل می شد کمرنگ بود، اما رییس جمهور و سایر دست اندرکاران در پی این هستند تا این طرح با حلاوت به کام معلمان باشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود معلم در این حوزه انتخابیه، تصریح کرد: در این سه شهرستان به بیش از 600 معلم نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم در غرب مازندران

کمبود معلم در غرب مازندران