مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-11اقتصادي

حضور هیات تجاری ارمنستان در رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق شکوفایی


صندوق نوآوری و شکوفایی چهل و نهمین رویداد «یکشنبه های صادراتی» را با پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور ارمنستان در قالب کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان برگزار می کند.

- صندوق نوآوری و شکوفایی چهل و نهمین رویداد یکشنبه های صادراتی را با پذیرش هیات تجاری و فناوری از کشور ارمنستان در قالب کلینیک مدیریت صادرات دانش بنیان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق نوآوری با هدف توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان و فناوران برگزار می شود و در جدیدترین رویداد که از 30 مهر ماه تا 4 آبان 1402 برگزار می شود، یک هیات تجاری و فناوری در حوزه کشاورزی از کشور ارمنستان حضور دارند.

سیستم های آبیاری نوین، تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی، کودهای کشاورزی، مواد شیمیایی و آفت کش ها، انواع بذر، تجهیزات و لوازم گلخانه و کارگاه های کشت قارچ، از جمله فناوری های مورد توجه این هیات تجاری است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزاری جلسه های اختصاصی مذاکره، ملاقات تجاری و بازدید تجار خارجی از توانمندی ها و امکانات تولیدی شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه کشاورزی، از دیگر محورهای این برنامه 5 روزه است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هیات تجاری ارمنستان در رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق شکوفایی

حضور هیات تجاری ارمنستان در رویداد یکشنبه های صادراتی صندوق شکوفایی