مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-25دانش

اجرای بورسیه صنعتی، برای نخستین بار در استان مرکزی


رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: برای نخستین بار طرح بورسیه صنعتی (به کارگیری دانشجویان مستعد برتر در واحدهای اقتصادی) مصوب بنیاد ملی نخبگان در کنکور 1402 با همکاری این بنیاد و پارک علم و فناوری استان مرکزی در سطح استان اجرا شد.

- ایسنا/مرکزی رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: برای نخستین بار طرح بورسیه صنعتی (به کارگیری دانشجویان مستعد برتر در واحدهای اقتصادی) مصوب بنیاد ملی نخبگان در کنکور 1402 با همکاری این بنیاد و پارک علم و فناوری استان مرکزی در سطح استان اجرا شد.

محمدعلی داستان، در گفت وگو با ایسنا در این رابطه اظهار کرد: مجموع ظرفیت پذیرش در این طرح از کنکور سراسری 1402 در استان مرکزی 20 دانشجوست که به رشته های زیست شناسی گیاهی، مهندسی برق، مکانیک، شیمی، ساخت و تولید، صنایع، مواد و متالوژی و کامپیوتر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در این راستا بر مبنای اعلام نیاز صنایع مختلف از 8 رشته تحصیلی فعال در دانشگاه اراک و دانشگاه صنعتی اراک، پذیرش دانشجو مطابق شیوه نامه اجرای آزمایشی توسعه بکارگیری دانشجویان مستعد تحصیلی در واحدهای اقتصادی کشور صورت گرفته است.

داستان اضافه کرد: با همت پارک و تعاملی که با بنیاد ملی نخبگان استان مرکزی ایجاد شده است، از مجموع 11 شرکتی که در این طرح حضور دارند، 8 شرکت از واحدهای فناور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بورسیه صنعتی، برای نخستین بار در استان مرکزی

اجرای بورسیه صنعتی، برای نخستین بار در استان مرکزی