مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-01ورزشي

ظرفیت سازی مناسب شهر برای ناشنوایان، جزو برنامه های شورای شهر تبریز است


رییس شورای اسلامی شهر تبریز بر ظرفیت سازی مناسب برای ناشنوایان و نیز استفاده از توان ایشان در ایده پردازی مدیریت شهری تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز بر ظرفیت سازی مناسب برای ناشنوایان و نیز استفاده از توان ایشان در ایده پردازی مدیریت شهری تاکید کرد.

شهرام دبیری، در مراسم آوای همدلی که همزمان با روز جهانی ناشنوایان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد، خاطر نشان کرد: شهر تبریز، متعلق به همه شهروندان است و با عنایت به ضرورت توجه به نیازهای همه شهروندان و نیز مناسب سازی شهر برای افراد کم توان و اقشار خاص، برنامه ریزی هایی جدی در این حوزه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: شهرداری تبریز علاوه بر موارد تکلیفی از سوی شورای ششم، مورادی را به صورت ابلاغ شده از نهادهای کلان و بالادستی نیز دارد که پیگیری اجرای آن ها همواره مورد توجه است و ما برخود فرض میدانیم پیگیر اجرای آن ها نیز باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه پنج درصد افراد جامعه ناشنوا یا کم شنوا هستند، گفت: ناشنوایی ناتوانی نیست و استعدادهایی که در وجود این قشر از جامعه وجود دارد عاملی اساسی است برای موفقیت ناشنوایان عزیز در تمام عرصه هایی که در آن قدم گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سازی مناسب شهر برای ناشنوایان، جزو برنامه های شورای شهر تبریز است

ظرفیت سازی مناسب شهر برای ناشنوایان، جزو برنامه های شورای شهر تبریز است