مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-27حوادث

عاشقی خطرناک!


خوب می دانم که عشق و عاشقی ها در سن نوجوانی فقط به دلیل هیجانات عاطفی و گرایش های طبیعی به جنس مخالف است، اما اکنون پسر 17 ساله ام که بیماری کلیوی نیز دارد،درحالی با تشویق و ترغیب بستگان هووی سابقم درگیر عشقی خطرناک شده است که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، زن 48 ساله که از دختری 16 ساله و پسر بیمارش به اتهام ضرب و جرح عمدی شکایت کرده بود،درباره این ماجرای تاسف بار به مشاور و مددکار اجتماعی  کلانتری قاسم آباد مشهد گفت:14سال قبل به دلیل ازدواج مجدد شوهرم از او طلاق گرفتم و سرپرستی پسر 3 ساله ام را عهده دار شدم؛چراکه بعد از سال ها تلاش در زندگی مشترک، همسرم به من خیانت کرد و دسترنج مرا به پای زن دیگری ریخت.

با وجود این در منازل مردم کارگری می کردم تا هزینه های زندگی  و درمان پسرم را که به بیماری کلیوی مبتلا بود،فراهم کنم.

وقتی فرهاد بزرگ تر شد به منزل پدربزرگ و مادربزرگ پدری اش رفت وآمد می کرد، ولی آن ها با حرف های نسنجیده و تهمت های ناروا،ذهن فرزندم را نسبت به من خراب می کردند، اما من توجهی به این مسائل حاشیه ای نداشتم و برای مراقبت از پسرم همه تلاشم را به کار می بردم؛ چراکه او تقصیری نداشت و من باید از جگرگوشه بیمارم حمایت می کردم حتی تا سال گذشته سوندگذاری برای دفع ادرارش را خودم انجام می دادم تا او راحت باشد! خلاصه در همین رفت و آمدها بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشقی خطرناک!

عاشقی خطرناک!