مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-11بين الملل

ترجمه روایت خبرنگار مصری از سرزمین های اشغالی منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کتاب «اسراییلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه!» با روایت عاطف حزین به تازگی با ترجمه وحید خضاب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

- ترجمه کتاب اسراییلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه! با روایت عاطف حزین توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و راهی بازار نشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کتاب اسراییلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه! با روایت عاطف حزین به تازگی با ترجمه وحید خضاب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

75 سال است که فلسطینی ها هر روز و هر شب را با بمب، انفجار و خون سر می کنند.

مثل همین روز ها که رژیم موقت صهیونیستی وحشیانه به مردم فلسطین حمله می کند.

رژیم غاصب اسراییل همواره تلاش می کند تا روایتی غیرواقعی از مسئله فلسطین به مردم جهان ارائه دهد و زمانی که خبرنگاران حقایق را بیان می کنند، یا بازداشت و یا با گلوله جنگی کشته می شوند.

آنچه این کتاب را دارای اهمیت می کند این است که نویسنده آن که یک خبرنگار مصری است از جمله طیف هایی بوده که خوش باورانه در پی تحقق دو دولت (یکی صهیونیستی و دیگری فلسطینی) در کنار هم هستند، اما ماه ها حضور او در سرزمین های اشغالی و رویارویی میدانی با واقعیت صهیونیست ها و اعمال و رفتارشان به آنجا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجمه روایت خبرنگار مصری از سرزمین های اشغالی منتشر شد

ترجمه روایت خبرنگار مصری از سرزمین های اشغالی منتشر شد