مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-08دانش

ارائه خدمات جهادی پزشکی به هزار شهروند منطقه محمدعلی پهلوان بجنورد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: گروه جهادی شهید یحیوی با حضور 15 متخصص و 52 دانشجو اردوی جهادی خود را برگزارکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سیداحیا سیدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به حضور بیش از 65 متخصص و دانشجوی این دانشگاه در اردوی جهادی، اظهارکرد: هزار شهروند خدمات پزشکی، دندانپزشکی، مشاوره سلامت و فرهنگی دریافت کردند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در منطقه محمدعلی پهلوان و آذرسا، گفت: گروه جهادی شهید یحیوی با حضور 15 متخصص و 52 دانشجو اردوی جهادی خود را برگزارکرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه بیش از 350 نفر از خدمات دندانپزشکی بهره بردند، افزود: متخصصان پزشکی، داخلی، زنان، روانپزشکی بیش از 410 نفر را ویزیت کرده و داروهای رایگان بین آن ها توزیع کردند.

سیدی خاطرنشان کرد: 230 نفر به حوزه پایش سلامت مراجعه کرده و خدمات متناسب دریافت کردند.

وی از توزیع مسواک، آموزش بهداشتی، توزیع ویتامین و کلسیم، ارائه خدمات فرهنگی برای کودکان خبر داد و گفت: فرماندار بجنورد و جمعی از مسئولان دانشگاهی از این اقدام بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات جهادی پزشکی به هزار شهروند منطقه محمدعلی پهلوان بجنورد

ارائه خدمات جهادی پزشکی به هزار شهروند منطقه محمدعلی پهلوان بجنورد