مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-06بين الملل

افزایش قربانیان حمله تروریستی در سوریه به 89 نفر کشته و 277 زخمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد که «شمار شهدای حمله تروریستی به جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افسری دانشکده نظامی در حمص به 89 نفر افزایش یافت.

- وزارت بهداشت سوریه در تازه ترین بیانیه اعلام کرد که شمار کشته شدگان حمله تروریستی دیروز در این کشور به 89 نفر افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت سوریه اعلام کرد که شمار شهدای حمله تروریستی به جشن فارغ التحصیلی دانشجویان افسری دانشکده نظامی در حمص به 89 نفر افزایش یافت.

31 نفر از این شهدا، زن و 5 نفر از آنان کودک بودند.

در این حمله تروریستی، 277 نفر نیز زخمی شدند.

دیروز پنج شنبه مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشکده افسری حمص سوریه هدف حمله پهپادی گروه های تروریستی قرار گرفت و دولت این کشور در سوگ جان باختگان و آسیب دیدگان این اقدام تروریستی 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.

رسانه های سوری در گزارش های اولیه اعلام کردند که در این حمله تروریستی 67 تن جان خود را از دست داده و 211 نفر نیز زخمی شده اند.

از آن جایی که در این مراسم خانواده دانش آموختگان نیز حضور داشتند در میان جان باختگان و زخمیان این حادثه چندین غیرنظامی از جمله کودکان نیز دیده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قربانیان حمله تروریستی در سوریه به 89 نفر کشته و 277 زخمی

افزایش قربانیان حمله تروریستی در سوریه به 89 نفر کشته و 277 زخمی