مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:152023-09-25سياسي

لزوم گسترش همکاری حوزه های علمیه فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز


در نشستی راهکارهای گسترش همکاری های حوزه های علمیه استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/فارس در نشستی راهکارهای گسترش همکاری های حوزه های علمیه استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 3 مهرماه در نشست هم اندیشی با مدیر حوزه های علمیه فارس راهکارهای توسعه همکاری مشترک این دو مجموعه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

سیدوحید حسینی با اشاره به نقش علمای دینی در طول تاریخ اظهار کرد: علمای برجسته در کنار دانش دینی، از دیگر علوم و مبانی حکمت بهره مند هستند و همین مسئله موجب ایجاد احترام خاصی برای آنان در جامعه شده است.

وی بر ضرورت همکاری نزدیک علما با مراکز دانشگاهی در عرصه سلامت تأکید کرد و گفت: در مباحث سلامت معنوی، جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، کاربرد مسائل شرعی در کنار مسائل علمی و طبی علما و روحانیون نقش مهمی را به عهده دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر ضرورت گسترش زمینه های وحدت حوزه و دانشگاه در استان فارس خواستار تقویت این همکاری ها شد.

مدیر حوزه های علمیه فارس نیز در این نشست به ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی شیراز اشاره کرد و افزود: استان فارس از گذشته مهد علم، فرهنگ، ادبیات و عرفان بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش همکاری حوزه های علمیه فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز

لزوم گسترش همکاری حوزه های علمیه فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز