مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-17سياسي

بازگشایی معبر مسدود شهری با پیگیری دستگاه قضایی در کیاسر


با پیگیری دستگاه قضایی و در راستای حفظ حقوق عامه و رضایت مندی مردم، یک معبر مسدود شهری در منطقه کیاسر بخش چهاردانگه ساری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در تاریخ 18 تیرماه سال جاری برای بررسی مشکلات جاده تقاطع کمربندی کیاسر بازدیدی از این منطقه داشته است.

وی در این بازدید،گفته بود: ورود به موضوع حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال از جمله وظایف قانونی دستگاه قضایی بوده و دادگستری کل استان مازندران نیز بر این موضوع توجه ویژه ای دارد.

( بیشتر اینجا بخوانید )  رییس کل دادگستری مازندران امروز از پیگیری دستگاه قضایی و در راستای حفظ حقوق عامه و رضایت مندی مردم خبر داد و گفت: یک معبر مسدود شهری در منطقه کیاسر بخش چهاردانگه ساری، بازگشایی شده است.

 اکبری اظهار کرد: اجرای حکم پرونده حقوقی خلع ید دادگاه بخش چهاردانگه (کیاسر) با حدود 40 تن اصحاب پرونده به دلیل وجود شاکی خصوصی، حدود 10 سال راکد مانده بود که با پیگیری دستگاه قضایی استان و برگزاری جلسات متعدد از سوی رییس حوزه قضایی بخش کیاسر، مشکل مذکور حل و فصل شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: اجرای حکم مذکور به دلیل مشکلات متعدد شهری و همچنین اختلاف شدید بین وراث راکد مانده بود که با حضور رییس دادگاه عمومی بخش و تشکیل چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی معبر مسدود شهری با پیگیری دستگاه قضایی در کیاسر

بازگشایی معبر مسدود شهری با پیگیری دستگاه قضایی در کیاسر