مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-21بين الملل

بحران غزه و آینده فرارو؛ مصاف عقلانیت اسلامی با مارپیچ تصاعدی بحران در اسراییل


در جبهه مقاومت شاهد شکل گیری نوعی عقلانیت اسلامی هستیم که توانسته توازنی معقول میان آرمان اسلامی و واقعیت های محیط کنش برقرار سازد و از درافتادن در بحران ها با پیامدهای نامعلوم اجتناب کند.

- با تداوم دور اخیر از خشونت ها، جنایات ضد بشری و حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، انتظار می رود در صورت عدم کنترل بحران، دایره فراگیری آن به دیگر مناطق و یا حتی فراتر از آن نیز گسترش یابد و به بحران تمام عیار ارتقا یابد.

حجم بالای خسارات مادی و انسانی، جنایت آشکار علیه کودکان و زنان و مراکز امن و غیرنظامی همچون مساجد، کلیساها، مدارس، دانشگاه ها و بیمارستان ها و همچنین فشار، تهدید و ترعیب برای خروج فلسطینیان از شمال غزه و کوچ اجباری به مناطق جنوبی و سرانجام انتقال آنها به مصر، نشان از طرح و برنامه از پیش تعیین شده صهیونیست ها برای تغییر در ژئوپلیتیک و دموگرافی منطقه از طریق به حداقل رساندن سطح چالش با نیروهای مقاومت دارد.

در واقع رژیم صهیونیستی تلاش دارد چنانچه در مقاصد خود در جنگ نتواند موفقیتی کسب کند، حداقل از طریق حمله به مراکز و نیروهای مقاومت در غزه، بتواند ضربات جبران ناپذیری به مقاومت وارد آورد و توان نظامی آن را تا سرحد یک وضعیت به شدت ضعیف شده تقلیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران غزه و آینده فرارو؛ مصاف عقلانیت اسلامی با مارپیچ تصاعدی بحران در اسراییل

بحران غزه و آینده فرارو؛ مصاف عقلانیت اسلامی با مارپیچ تصاعدی بحران در اسراییل