مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-10حوادث

شکار غیرمجاز، بیشترین جرم مشاهده شده در قمصر و برزک است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان گفت: شکار غیرمجاز پرندگان و پستانداران، بیشترین جرم مشاهده شده در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک است که در نیمه نخست سال جاری چهار متخلف دستگیر شده و پرونده آنها همراه با یک قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه سلاح غیرمجاز به مرجع قضایی فرستاده شد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان گفت: شکار غیرمجاز پرندگان و پستانداران، بیشترین جرم مشاهده شده در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک است که در نیمه نخست سال جاری چهار متخلف دستگیر شده و پرونده آنها همراه با یک قبضه اسلحه مجاز و یک قبضه سلاح غیرمجاز به مرجع قضایی فرستاده شد.

الهیار دولتخواه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پایش شبانه صنایع با هدف بررسی وضعیت زیست محیطی و پیشگیری از آلودگی های احتمالی آنها حائز اهمیت است که در نیمه نخست سال جاری 439 مورد پایش صنایع و معادن و کنترل آلایندگی آنها در شهرستان کاشان انجام شده و برای 97 واحد، اخطار صادر شد.

وی افزود: واحدهای صنعتی و کارخانه ها موظف به رعایت ضوابط زیست‎محیطی برای پیشگیری از آلوده ساختن محیط زیست هستند و در شش ماه گذشته، با پیگیری 33 پرونده در مرجع قضایی، 44 رأی برای متخلفان از مقررات صادر شده است و خوشبختانه در این مدت هیچ واحد صنعتی تعطیل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار غیرمجاز، بیشترین جرم مشاهده شده در قمصر و برزک است

شکار غیرمجاز، بیشترین جرم مشاهده شده در قمصر و برزک است