مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-30سياسي

مراسم اختتامیه جایزه سردار شهید همدانی برگزار می شود


با توجه به تمهیدات اندیشه شده در سومین دوره انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی مبنی بر جمع آوری حداکثری آثار، - با توجه به تمهیدات اندیشه شده در سومین دوره انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی مبنی بر جمع آوری حداکثری آثار، تاکنون بیش از 200 عنوان کتاب در حوزه بین الملل و ترجمه به دبیرخانه جایزه ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن علایی فعال دبیر اجرایی سومین دوره انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی با اشاره به تاریخ برگزاری اختتامیه مراسم اظهار کرد: تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه و اعلان نتایج، 25 مهر 1402 خواهد بود.

وی از استقبال نویسندگان و ناشران در حوزه بین الملل خبر داد و گفت: با توجه به تصمیم شورای سیاست گذاری سومین دوره جایزه شهید همدانی، حوزه بین الملل این دوره بسیار جدی تر و پررنگ تر از دوره های قبل پیگیری شد و همکاران ما در حوزه بین الملل توانستند نزدیک به 200 عنوان کتاب که در سایر کشورها با موضوع مدافعان حرم و جبهه مقاومت تألیف و انتشار پیداکرده است، دریافت کنند.

دبیر اجرایی جایزه شهید همدانی افزود: کتاب های حوزه بین الملل عمدتاً به زبان های عربی، آذری، اردو، روسی، ترکی استانبولی، کُردی و انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه جایزه سردار شهید همدانی برگزار می شود

مراسم اختتامیه جایزه سردار شهید همدانی برگزار می شود