مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:252023-09-30بين الملل

هشدار آمریکا به طرف های لیبیایی نسبت به افزایش همکاری با روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه در گفتگو با کانال خبری «الحدث» عربستان سعودی در پیامی به «خلیفه حفتر» فرمانده نیرو های موسوم به «ارتش ملی لیبی» و سایر فرماندهان نظامی لیبی نسبت به عواقب جبران ناپذیر .

- واشنگتن روز جمعه در پیامی تهدیدآمیز به مقامات دولت لیبی نسبت به تبعات افزایش همکاری با روسیه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه در گفتگو با کانال خبری الحدث عربستان سعودی در پیامی به خلیفه حفتر فرمانده نیرو های موسوم به ارتش ملی لیبی و سایر فرماندهان نظامی لیبی نسبت به عواقب جبران ناپذیر همکاری با روسیه هشدار داد.

سخنگوی کاخ سفید با هشدار به فرماندهان نظامی لیبی در همگرایی با مسکو تاکید کرد که مقامات لیبی در شرایط بحرانی کنونی باید بایکدیگر متفق باشند و دولت آمریکا نیز به طور مرتب در تماس با حکومت لیبی برای حمایت از این کشور است.

پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه در گفتگو با اسپوتنیک فاش ساخت که خلیفه حفتر، فرمانده نیرو های مسلح لیبی روز سه شنبه در جریان سفر به روسیه در نشستی با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه از نزدیک اوضاع لیبی و شمال آفریقا را بررسی و رایزنی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به طرف های لیبیایی نسبت به افزایش همکاری با روسیه

هشدار آمریکا به طرف های لیبیایی نسبت به افزایش همکاری با روسیه