مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-20سياسي

انگیزه های مردمی در دفاع از مردم مظلوم پیداست


نشست هم اندیشی شاعران استان گیلان با موضوع جنایات صهیونیست ها و مقاومت مردم فلسطین تحت عنوان «و خدا نیست بی طرف بین/ آه مظلوم و دامن ظالم» در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان برگزار شد.

- ایسنا/گیلان نشست هم اندیشی شاعران استان گیلان با موضوع جنایات صهیونیست ها و مقاومت مردم فلسطین تحت عنوان و خدا نیست بی طرف بین/ آه مظلوم و دامن ظالم در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گیلان برگزار شد.

سید رسول منفرد، فعال فرهنگی و رییس حوزه هنری گیلان در این نشست، به واکنش های جهانی نسبت به مسئله فلسطین طی روزهای اخیر و به ویژه در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی غزه اشاره کرد و گفت: خط مقدم شاعر مشاهدات و مجاوراتش است و اگر شاعر شعری می گوید، بر اساس تاثیر و ارتباطی است که با مشاهدات و مجاوراتش می گیرد.

وی با بیان اینکه جریان مقابل جمهوری اسلامی از طریق رسانه ها و فضای مجازی به دنبال مهندسی این مشاهدات و مجاورات و محاصره فکری و روانی شاعر است، افزود: شاعر برای اینکه بتواند درباره مظلومیت فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی شعر بسراید، باید درباره تاریخ رژیم صهیونیستی بداند تا مشاهدات و مجاوراتی واقعی شود.

منفرد، در ادامه، حمایت از فلسطین را مردمی ترین حمایت و دفاع از مظلوم دانست و گفت: حادثه بمباران بیمارستان بسیار جانکاه بود و موجب شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه های مردمی در دفاع از مردم مظلوم پیداست

انگیزه های مردمی در دفاع از مردم مظلوم پیداست