مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-28اقتصادي

تولید سالانه 140 هزار تن خوراک آبزیان در شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری


مدیر بازرگانی شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت سالانه حدود 140 هزار تن خوراک ماهیان سردابی، گرمابی، خاویاری، میگو، ماهیان زینتی و حیوانات خانگی تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی عرب صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری که به مناسبت روز ملی آبزیان برگزار شده بود، گفت: شرکت فرادانه سالانه حدود 140 هزار تن خوراک ماهیان سردابی، گرمابی، خاویاری، میگو، ماهیان زینتی و حیوانات خانگی تولید می کند و  70 درصد بازار خوراک آبزیان ایران را در اختیار دارد.

مدیر بازرگانی شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شرکت فرادانه بالغ بر 70 مزرعه ملکی، استیجاری و شرکت پرورش ماهی را در اختیار دارد، افزود: این شرکت همچنین کارخانه فرآوری خود را تاسیس کرده و ماهی تازه را دریافت، فرآوری و توزیع می کند.

وی افزود: علاوه بر این سه مجموعه تولید کنسرو نیز در استان فعال است که برای اولین بار ماهی قزل آلا را تبدیل به کنسرو می کند.

عرب در خصوص میزان مصرف آب در تولید خوراک آبزیان، اضافه کرد: در بخش تولید پودر ماهی مصرف آب وجود ندارد چراکه این کار در آب های اقیانوسی و شور انجام می شود در حوزه تامین نهاده های گیاهی نیز عمده محصولات کشت فرازمینی دارد و تنها گندم در ایران تولید می شود بنابراین می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 140 هزار تن خوراک آبزیان در شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری

تولید سالانه 140 هزار تن خوراک آبزیان در شرکت فرادانه چهارمحال و بختیاری