تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی، دو مزیت رقابتی سکو های نمایش خانگیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، چهاردهمین برنامه «صمیمانه» با حضور امیرحسین حیدری مدیر سکوی «تماشاخونه»، - امین خرمی روزنامه نگار و کارشناس رسانه در چهاردهمین برنامه صمیمانه گفت: در رقابت موجود بین سکو های فعال شبکه نمایش خانگی، در مواردی همچون حرکت به سمت تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی تولیدات مورد اقبال مردم، رقابتی منحصر به فرد مشاهده می شود که به واسطه آن فعالیت یک سکو می تواند میان مردم برجسته شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، چهاردهمین برنامه صمیمانه با حضور امیرحسین حیدری مدیر سکوی تماشاخونه ، سید محمدرضا امجدی مدیر پخش شبکه نسیم، امین خرمی روزنامه نگار و کارشناس رسانه، اسماعیل کیایی مدیر صدور مجوز و محمد مهدی مومنی ها مدیرکل شبکه توسعه تنظیم گران اجتماعی ساترا برگزار شد. مدیر سکوی تماشاخونه در ابتدای برنامه با اشاره به زمان شروع فعالیت این سکو، بیان کرد: تماشاخونه از سال 98 فعالیت خود را آغاز کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |