مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-09بين الملل

جانشین فراجا: رژیم غاصب صهیونیستی زودتر از 25 سال نابود خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در نشست با وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در جمهوری اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی در یک سال گذشته با وجود توطئه هایی که از خارج مرز ها مدیریت می شود، - جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، عملیات طوفان الاقصی را هدیه بزرگ به مردم دنیا و امت مسلمان دانست و گفت: باور داریم که رژیم غاصب صهیونیستی به نابودی خود شدت داده است و به نظر می رسد زودتر از 25 سال نابود خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در نشست با وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در جمهوری اسلامی اظهار کرد: ایران اسلامی در یک سال گذشته با وجود توطئه هایی که از خارج مرز ها مدیریت می شود، پیشرفت بسیار خوبی در حوزه فنی، علمی، تکنولوژی به خصوص در بخش نظامی داشته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته فتنه و جنگ ترکیبی را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند، افزود: این فتنه در سایه رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم و نیرو های انتظامی خنثی شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحلیل حوادث سال گذشته حاکی از قدرت ارتباط مردم با رهبری بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران توان نظامی و دفاعی فوق العاده دارد که دشمنان نیز به آن اذعان دارند، اما باور داریم قدرت اصلی ما از ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فراجا: رژیم غاصب صهیونیستی زودتر از 25 سال نابود خواهد شد

جانشین فراجا: رژیم غاصب صهیونیستی زودتر از 25 سال نابود خواهد شد