مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 01:152023-10-11بين الملل

یاوه گویی رییس جمهور آمریکا علیه ایران و حماس


رییس جمهور آمریکا با ادعای اینکه به ایران درباره دخالت در جنگ غزه هشدار داده، حماس را به انجام «جنایت» علیه صهیونیست های کودک کُش متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور کم حواس آمریکا بامداد پنجشنبه مدعی شد: ما در پیامی به ایران، صراحتاً گفتیم که مراقب باشد [در جنگ غزه دخالت نکند] .

بایدن طی سخنرانی درباره تحولات فلسطین اشغالی، ادعا کرد: حماس مرتکب جنایات وحشیانه شده و اسراییل را مقصر می داند که غیرقابل باور است .

وی ادامه داد: به من دستور داده شده که از یهودیان در آمریکا محافظت کنم و هرگز اجازه نخواهیم داد که جنایات یهودستیزانه و نفرت پراکنی در ایالات متحده جایی داشته باشد .

رییس جمهور 80 ساله آمریکایی اظهار داشت: کشورهایی در منطقه از جمله کشورهای عربی هستند که به ما کمک می کنند تا بر آنچه که رخ داده است غلبه کنیم .

بایدن با بیان اینکه کاخ سفید برای بازگرداندن آمریکایی های بازداشت شده توسط حماس اقدام می کند، ادامه داد: من به نتانیاهو اطلاع دادم که اسراییل طبق قوانین جنگ عمل کند .

وی همچنین افزود: ما در حال افزایش کمک های نظامی به اسراییل هستیم.

ما ناو هواپیمابر را به شرق مدیترانه منتقل کردیم و جنگنده های بیشتری را به آنجا می فرستیم و به وضوح برای ایرانی ها توضیح دادیم که مراقب باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوه گویی رییس جمهور آمریکا علیه ایران و حماس

یاوه گویی رییس جمهور آمریکا علیه ایران و حماس