مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-07اقتصادي

گازرسانی به 615 واحد صنعتی در کردستان


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: طی 2 سال فعالیت، گازرسانی به 615 واحد صنعتی از اقدامات شاخص شرکت گاز استان کردستان است.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: طی 2 سال فعالیت، گازرسانی به 615 واحد صنعتی از اقدامات شاخص شرکت گاز استان کردستان است.

احمد فعله گری امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر گاز طبیعی این ظرفیت را دارد، که نقشی اساسی در پیشبرد فرآیند تامین انرژی پایدار ایفا کند، هر چند تصویر ایده آل برای گازطبیعی به عنوان پلی به سوی آینده مصرف این فرآورده را با افزایش چشمگیری روبرو می سازد.

وی افزود: استفاده و کاربرد بیشتر گاز طبیعی در صنایع و واحدهای تولیدی می تواند ضمن حفظ پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از مصرف سوخت های فسیلی، صرفه جویی مناسبی را در حوزه اقتصادی ایجاد کرده و در نهایت از نظر اقتصادی و ملی نیز برای کشور و استان تاثیرگذار باشد.

فعله گری ادامه داد: در حال حاضر تعداد کل صنایع عمده و جزء تحت پوشش گاز طبیعی به 2 هزار و 599 مورد افزایش یافته و تعداد شهرک های صنعتی برخوردار از گاز طبیعی به 19 مورد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تاکید کرد: با گسترش شبکه های گازرسانی در سراسر استان کردستان این شرکت هیچ محدودیتی در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی ندارد و در صورت فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 615 واحد صنعتی در کردستان

گازرسانی به 615 واحد صنعتی در کردستان