مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 00:452023-10-13حوادث

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار که سکه های تقلبی می فروختند


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری زن و شوهری که 25 نیم سکه تقلبی به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال را در بازار فروخته و کلاهبرداری کرده بودند، - ایسنا/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری زن و شوهری که 25 نیم سکه تقلبی به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال را در بازار فروخته و کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میر احمدی 21 مهرماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام تعدادی از طلافروشان به مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر این که زوجی کلاهبردار تعدادی سکه تقلبی را به آن ها فروخته و پس از ترک محل متوجه تقلبی بودن سکه ها شده اند، شناسایی و دستگیری این کلاهبرداران در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با همکاری طلافروشان و اشرافیت اطلاعاتی و بهره گیری از توان منابع و مخبرین اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری، پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی و دستگیری این زوج کلاهبردار شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد این زن و شوهر با تهیه سکه های تقلبی با عیار پایین تر از عرف با وکیوم هایی از برندهای معروف از استان های همجوار به شهر سمنان آمده و پس از شناسایی سوژه های خود از طلافروشان و کسبه های مختلف با اعتمادسازی، تعدادی سکه تقلبی را به بهانه نیاز مالی فروخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار که سکه های تقلبی می فروختند

دستگیری زن و شوهر کلاهبردار که سکه های تقلبی می فروختند