مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-14سياسي

توصیه دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به دختران شیعه اوگاندایی


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) خطاب به دختران شیعه اوگاندایی، گفت: دو چیز را در خودتان افزایش بدهید، علم چه علم دینی و چه دانش روز و دیگر ایمان را در وجود خود زیاد کنید، - توصیه دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به دختران شیعه اوگاندایی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) خطاب به دختران شیعه اوگاندایی، گفت: دو چیز را در خودتان افزایش بدهید، علم چه علم دینی و چه دانش روز و دیگر ایمان را در وجود خود زیاد کنید، امام زمان(عج) از دیدن شیعیانی که علم و ایمان شان را افزایش می دهند، خوشحال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با ایام ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم ویژه ای در مدرسه و حوزه علمیه حضرت سکینه(ص) در شهر کامپالا پایتخت اوگاندا برگزار شد.

آیت الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) که به عنوان مهمان ویژه در این جشن حضور یافت با تقدیر از مدیر حوزه علمیه حضرت سکینه اظهار کرد: از علامه حجت الاسلام و المسلمین حسین عوالی، تشکر می کنم، خداوند به ایشان توفیق داده است که مراکز مختلفی را اداره کنند و این یک جهاد عالمانه است.

وی ادامه داد: دختران عزیزی در این جشن سرود سلام یا مهدی و سلام فرمانده را خواندند که همه را متاثر کردند و من از آنها تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به دختران شیعه اوگاندایی

توصیه دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به دختران شیعه اوگاندایی