مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-08سياسي

اختصاص 500 هکتار اراضی وقفی شهرری برای نهضت ملی مسکن


برای احداث مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن در شهرری آماده همکاری هستیم و برای این منظور 500 هکتار از اراضی وقفی را در اختیار دولت قرار می دهیم تا بحث مسکن برای خانواده های کم درآمد در جنوب تهران تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام نصرت الله رستمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در همایش یاران وقف که عصر امروز در آستان شیخ صدوق برگزار شد، با اشاره به فعالیت های قرآنی در بقاع متبرکه اظهار کرد: بقاع متبرکه شهرستان ری نه تنها در استان بلکه در سطح کشور در زمینه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی سرآمد است و در سال های اخیر هزاران قاری و حافظ قرآن در بقاع متبرکه ری تربیت شده اند.

وی با بیان اینکه درآمدهای اوقاف ری در سال جاری از 40 تا 200 درصد افزایش داشته است، گفت: درآمد 6 ماهه اول اوقاف در سال گذشته 20 میلیارد تومان و در 6 ماهه اول امسال 28 میلیارد تومان و درآمد ویژه موقوفات 200 میلیارد تومان بوده است.

رییس اداره اوقاف شهرستان ری افزود: بقاع متبرکه در 6 ماهه اول سال گذشته 18 و نیم میلیارد تومان و در 6 ماهه اول امسال بیش از 27 میلیارد تومان درآمد داشتند و هزینه اعتبارات عمرانی بقاع نیز پارسال 4 میلیارد تومان و امسال 7 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 هکتار اراضی وقفی شهرری برای نهضت ملی مسکن

اختصاص 500 هکتار اراضی وقفی شهرری برای نهضت ملی مسکن