مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-30ورزشي

ممبینی: پرسپولیس و امیدها هماهنگ هستند و کاری کردیم 2 تیم متضرر نشوند


اهمیت بازی های سه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان از مسابقات تیم ملی امید کمتر نبوده و سعی کردیم با بهترین شرایط و هماهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال امید و تجهیزات VAR مطرح کرد.

*3 بازیکن پرسپولیس با هماهنگی از چین به قطر رفتند ممبینی درمورد عدم حضور سه بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال امید گفت: باتوجه به اینکه مسابقات هانگژو در مقطع فیفا دی وجود ندارد، به دلیل مشکلات و بیماری کرونا این مسابقات از سال 2022 به 2023 موکول و باعث شد تا تیم ملی فوتبال امید بلافاصله بعد از رقابتهای المپیک در ازبکستان به چین سفر کند.

وی ادامه داد: همزمانی برگزاری مسابقات لیگ برتر، مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و بازیهای تیم ملی امید در هانگژو باعث شده تا مشکلات این چنینی ایجاد شود.

پیش از اعزام تیم به کشور چین طبق توافقاتی که با سرپرست تیم و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، در صورت لزوم، باشگاه می تواند از بازیکنان خود استفاده کند.

تعاملی که بین باشگاههای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با تیم ملی امید است، جای تشکر و قدردانی دارد.

اهمیت بازی های سه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان از مسابقات تیم ملی امید کمتر نبوده و سعی کردیم با بهترین شرایط و هماهنگی، کاری کنیم تا هر دوطرف متضرر نشوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممبینی: پرسپولیس و امیدها هماهنگ هستند و کاری کردیم 2 تیم متضرر نشوند

ممبینی: پرسپولیس و امیدها هماهنگ هستند و کاری کردیم 2 تیم متضرر نشوند