مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-12بين الملل

هیچ راهکاری بدون توجه به حقوق فلسطینیان نمی تواند مشکل فلسطین را حل کند


رییس جمهور با بیان اینکه تحولات اخیر نشان داد که هیچ راهکاری بدون توجه به حقوق مردم فلسطین نمی تواند این مشکل را حل و فصل کند، خاطرنشان کرد: - رییس جمهور با بیان اینکه تحولات اخیر نشان داد که هیچ راهکاری بدون توجه به حقوق مردم فلسطین نمی تواند این مشکل را حل و فصل کند، خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که جنایات اخیر صهیونیست ها با چراغ سبز حامیان این رژیم انجام می شود، اما این اقدامات نه تنها آنها را به اهداف شان نمی رساند، بلکه باعث گسترش و تشدید ناامنی در منطقه و جهان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و آقای محمد بن سلمان ولیعهد پادشاهی عربستان سعودی شامگاه چهارشنبه با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.

رییسی در این گفتگو اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل وحدت جهان اسلام و همسایگی قائل به تعمیق و تقویت روابط با عربستان است و معتقدیم روابط دو طرف این ظرفیت را دارد که به تثبیت، تقویت و ارتقای امنیت و ثبات منطقه کمک کند.

رییس جمهور با اشاره به اعتقادات و منافع مشترک دو کشور به ویژه در مسائل مرتبط با جهان اسلام افزود: ایران و عربستان در مقطع حساس کنونی باید به عنوان دو بازیگر کلیدی از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ راهکاری بدون توجه به حقوق فلسطینیان نمی تواند مشکل فلسطین را حل کند

هیچ راهکاری بدون توجه به حقوق فلسطینیان نمی تواند مشکل فلسطین را حل کند