مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-12سياسي

تاکید بر همراهی و هماهنگی پلیس و دادگستری بهمیی در حفظ امنیت


طی نشستی بر همراهی و هماهنگی پلیس و دادگستری بهمیی در حفظ امنیت تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی رییس دادگستری و دادستان شهرستان بهمیی و جمعی از کارکنار و قضات با فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی به مناسبت هفته فراجا دیدار و گفتگو کردند.

رییس دادگستری شهرستان بهمیی در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند مجموعه پلیس شهرستان بهمیی  در تأمین امنیت و آرامش شهروندان عنوان کرد: مسلماً یکی از اهداف ترسیمی برای تمامی مجموعه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروی از ولایت فقیه، تلاش برای تحقق اهداف و آرمان های نظام و کسب رضایت مندی عمومی مردم است که همه این ها در گرو عمل خالصانه و دقیق به وظایف و مسئولیت ها تحقق می یابد.

 جاوید ریحانی  با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی شهرستان در دفاع از ارزش ها کاملاً از پلیس را حمایت می کند، افزود: پلیس با اقتدار و شجاعت با ناهنجاری ها برخورد و از ارزش ها دفاع می کند اما دشمن هدفش این است که این اقتدار را بگیرد.

   وی با اشاره به  خدمات و زحمات گمنامانه پلیس در بهمیی  اظهار کرد: بیشترین تعامل دستگاه قضا بهمیی میان دستگاه ها و بخش های مختلف با فراجا است که همین موضوع نشان از اهمیت کار پلیس در حوزه تأمین امنیت شهروندان در بخش های مختلف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر همراهی و هماهنگی پلیس و دادگستری بهمیی در حفظ امنیت

تاکید بر همراهی و هماهنگی پلیس و دادگستری بهمیی در حفظ امنیت