مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-12سياسي

رییس جمهور: نوای پساصهیونیستی از مناره های مسجدالاقصی به گوش می رسد


رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نوای پساصهیونیستی از مناره های مسجدالاقصی به گوش می رسد کودک کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی را نشانه درماندگی و قرار گرفتن در سراشیبی تند و بی بازگشت آنها توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله سید ابراهیم رییسی دقایقی پیش در جمع پرشور مردم شیراز گفت: مردم فارس مردمی سخت کوش هستند که در عرصه های مختلف آزمون و امتحان خود را خیلی خوب پس داده و نشان دادند در عرصه های مختلف اثرگذاند.

وی افزود: آنها نشان دادند مردمی مقاوم و مردمی با روحیه ایستادگی در مقابل دشمنانند.

رییسی استان فارس را استان مفاخر، علما و اندیشمندان دانست و از مقاومت های آیت الله میرزای شیرازی در حرکت عظیم تحریم تنباکو یاد کرد.

وی با اشاره به 15 هزار شهید و سرداران و سرافرازان استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: سخن و کلام این شهدا در فضای استان فارس و کشور عزیزمان را باید شنید، پیام شهدا پیام دشمن شناسی و دشمن ستیزی است، پیام مقاومت در راه حرکت است، پیام تلاش مجاهدانه در عرصه های تولید علم و دانش و فناوری است.

وی افزود: عزت آفرینی پیامی است که مردم فارس در سیره و سلوک آقا احمد بن موسی و سید علاءالدین حسین آموختند، در سیره و زندگی آنها عبادت خدا، خدمت به خلق خدا برای خدا و جلب رضای الهی، ایستادگی در مقابل دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: نوای پساصهیونیستی از مناره های مسجدالاقصی به گوش می رسد

رییس جمهور: نوای پساصهیونیستی از مناره های مسجدالاقصی به گوش می رسد