مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-26سياسي

بانویی که همه ثروتش را خرج دین کرد


رییس تبلیغات اسلامی کردکوی با اشاره به فضایل اخلاقی حضرت خدیجه (س) گفت: همسر گرامی پیامبر (ص) همه سرمایه اش را در راه دین خرج کرد و در سختی ها یاور پیامبر خدا (ص) بود.

- ایسنا/گلستان رییس تبلیغات اسلامی کردکوی با اشاره به فضایل اخلاقی حضرت خدیجه (س) گفت: همسر گرامی پیامبر (ص) همه سرمایه اش را در راه دین خرج کرد و در سختی ها یاور پیامبر خدا (ص) بود.

حجت الاسلام مهدی فاطمی منش در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حضرت خدیجه (س) در رؤیا دیدند که خورشید در خانه ایشان آمده، خواب را برای عموی خود ورقه ابن نوفل که از علمای بزرگ مسیحی بود، تعریف کرد و او به حضرت خدیجه (س) مژده داد که با پیامبر خاتم ازدواج می کنی و نشانه های پیامبر در انجیل را برای ایشان بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت خدیجه (س) به دنبال همین نشانه ها بود تا این که پیامبر صلی الله علیه و آله برای کار به او مراجعه کرد، گفت: آن حضرت زن ثروتمندی بود که به افراد مختلف پول می داد تا تجارت کنند، وقتی پیامبر و علائم را دیدند به غلام خود امر کرد، همراه ایشان برود و حضرت را زیر نظر گرفته و حالات حضرت را ثبت کنند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی ادامه داد: بعد از این سفر بود که مطمئن شدند، محمد امین (ص) پیامبر خاتم هستند، لذا به یکی از دوستانش که از بستگان پیامبر بودند، گفت: اگر ایشان خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی که همه ثروتش را خرج دین کرد

بانویی که همه ثروتش را خرج دین کرد