مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:062023-10-05اقتصادي

مشکلات معدن تیتانیوم کهنوج با ورود دستگاه قضایی برطرف شد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از پیگیری و تلاش دستگاه قضایی جهت رفع موانع تولید کارخانه تیتانیوم در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه اندازی فاز اول کارخانه تا یکسال آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امید رضایی اظهار داشت: پس از طرح مشکلات این واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و جلسات متعددی با مدیران و کارفرمایان این واحد برای به چرخش درآوردن چرخ این کارخانه و پیشرفت صنعتی شهرستان برگزار شد.

 وی ادامه داد: با بازدیدهای متعدد میدانی که از کارخانه تیتانیوم داشتیم و حضور در روستاهای اطراف این واحد صنعتی و همچنین جلسات متعددی که با مخالفان و منتفذین محلی برگزار شد، در نهایت با همکاری و همیاری مردم و بزرگان طوایف موفق به جلب رضایت عمومی و برداشتن سنگ از جلوی پای این واحد صنعتی شدیم.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: با راه اندازی کارخانه تیتانیوم کهنوج معضل بیکاری و اشتغال جوانان این منطقه تا حدودی رفع می شود.

وی هشدار داد: با توجه به اینکه کشور در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی قرار دارد و با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر حمایت از تولید، دستگاه قضایی با افرادی که قصد کارشکنی و توقف بنگاه های تولیدی را دارند به شدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات معدن تیتانیوم کهنوج با ورود دستگاه قضایی برطرف شد

مشکلات معدن تیتانیوم کهنوج با ورود دستگاه قضایی برطرف شد