مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 21:152023-10-08اجتماعي

برگزاری دوره آموزشی کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریا در بندرترکمن


مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی های MARPOL در بندرترکمن خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان از برگزاری دوره آموزشی کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی های "MARPOL "در بندرترکمن خبر داد.

نوراله عباسی، شامگاه یک شنبه 16 مهر ماه 1402 در حاشیه برگزاری دوره آموزشی کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها MARPOL در شهرستان بندرترکمن، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: آلودگی محیط زیست دریاها امروزه یکی از بحران های اساسی در سطح جهان است که زیست و حیات بشریت را تهدید می کند.

وی با بیان اینکه آلودگی ناشی از ترددها و توقف های کشتی ها نوعی از چالش های زیست محیطی بوده که مقابله با آن راهکارهای تخصصی مربوط به خود را دارد، ادامه داد: پیشگیری عملی و آشنایی با آخرین متد علمی می تواند آلودگی محیط زیست دریایی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان با تأکید بر اینکه یکی از راهکارها، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی بوده، افزود: در همین راستا کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها MARPOL با حضور کارشناسان امور دریایی و ثبت شناوران بنادر سراسر کشور در بندرترکمن در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریا در بندرترکمن

برگزاری دوره آموزشی کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریا در بندرترکمن