مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-16اقتصادي

ضرورت ایجاد زنجیره ارزش در گردشگری مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه گردشگری در استان مازندران یک گردشگری سنتی و انبوه است، گفت: باید با برگزاری تورهای هدفمند در استان، - ایسنا/مازندران مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه گردشگری در استان مازندران یک گردشگری سنتی و انبوه است، گفت: باید با برگزاری تورهای هدفمند در استان، زنجیره ارزش را در گردشگری شکل داد.

صادق برزگر 24 مهر ماه در آیین بازگشایی رسمی دفتر منطقه ای سرمایه گذاری غرب مازندران به مرکزیت چالوس با اشاره به نقش آفرینی این منطقه در حوزه گردشگری و توسعه اقتصادی و اجتماعی، اظهار کرد: بیشترین حجم تاسیسات گردشگری و حجم گردشگر در غرب مازندران است که نیازمند نگاه ویژه به این منطقه هستیم.

وی راه اندازی دفتر سرمایه گذاری در غرب مازندران را در راستای توسعه و توجه به سرمایه گذاری بیشتر در این منطقه برآورد کرد و گفت: غرب مازندران در کنار جاذبه های گردشگری و طبیعی خود از پتانسیل های زیادی در صنایع دستی نیز برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران تصریح کرد: این منطقه در کنار محصولات فاخری که دارد از نظر جاذبه های میراثی و تاریخی نیز از پیشینه غنی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد زنجیره ارزش در گردشگری مازندران

ضرورت ایجاد زنجیره ارزش در گردشگری مازندران