مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-04سياسي

باید از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش های دینی استفاده کنیم


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: باید نگاه علمی به طراحی و مهندسی فرهنگی فضای مجازی داشته باشیم و تلاش کنیم از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش های دینی استفاده کنیم.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: باید نگاه علمی به طراحی و مهندسی فرهنگی فضای مجازی داشته باشیم و تلاش کنیم از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش های دینی استفاده کنیم.

دکترمحمدمهدی زاهدی در حاشیه یادواره شهدای منطقه محله شهر کرمان با گرامیداشت یاد شهدا از جمله شهیدان دکترمحمدجواد باهنر و حجت الاسلام علی ایرانمنش اظهار کرد: دغدغه و تمرکز فعالیت های این شهیدان والامقام در حوزه تعلیم و تربیت بود و در زمان خود بسیار موفق و موثر عمل کردند.

وی رسالت امروز نخبگان فرهنگی و دانشگاهی را نقش آفرینی در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: باید نگاه علمی به طراحی و مهندسی فرهنگی فضای مجازی داشته باشیم و تلاش کنیم از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش های دینی استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبرگزاری ایسنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و استکبارستیزی شهیدان بیان کرد: بر این باوریم که ما می توانیم با اتحاد و همدلی و با عقلانیت و صلابت، بر همه مشکلات از جمله چالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش های دینی استفاده کنیم

باید از فرصت فضای مجازی برای تقویت هویت ملی و تحقق ارزش های دینی استفاده کنیم