مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-11سياسي

تحلیل ادیب یزدی از عملیات طوفان الاقصی و فرجام رژیم صهیونیستی


رییس جامعه مبلغین با بیان اینکه قدر عملیات طوفان الاقصی را بدانیم، گفت: در حال حاضر فرصت مناسبی است که باید اذهان آحاد ملت را روشن تر کنیم، مخصوصا خیل جونان را به سمت بایدها و بایستنی ها جلب و جذب کنیم و آنگاه مردم با چشم باز خود می بینند چه اتفاقاتی می افتد.

- رییس جامعه مبلغین با بیان اینکه قدر عملیات طوفان الاقصی را بدانیم، گفت: در حال حاضر فرصت مناسبی است که باید اذهان آحاد ملت را روشن تر کنیم، مخصوصا خیل جونان را به سمت بایدها و بایستنی ها جلب و جذب کنیم و آنگاه مردم با چشم باز خود می بینند چه اتفاقاتی می افتد.

اصلا گویا اداره امور از ناحیه خدا کاملا به دست بندگان خودش وحی می شود که این طور این سرنوشت ملت ها را با عزت رقم می زنند.

حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی -رییس جامعه مبلغین- در گفت وگو با ایسنا درباره عملیات طوفان الاقصی و درگیری های بین مبارزان فلسطین و رژیم صهیونیستی با اشاره به آیه ﴿وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً﴾ الاسراء:81 / وبگو که حق آمد و باطل نابود شد که همانا باطل محو شدنی و سزاوار نابودی است ، اظهار کرد: باطل هیچ عاملی برای ماندگاری ندارد و همیشه در تزلزل بوده و بر مبنای تحلیل توهم، ظن و گمان، باطل، زور و دیکتاوری استوار است به همین خاطر باطل دلیلی برای ماندگار ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل ادیب یزدی از عملیات طوفان الاقصی و فرجام رژیم صهیونیستی

تحلیل ادیب یزدی از عملیات طوفان الاقصی و فرجام رژیم صهیونیستی