مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:352023-10-04سياسي

یکی از 3 کشور دارای موشک بالستیک نقطه زن هستیم/زمان شاه یک گلوله هم نمی ساختیم


جوانان مراقب باشند، اگر از فضای تلاش علمی دور شویم به همان دوره ای برمی گردیم که یک گلوله هم نمی ساختیم و همه چیز از خارج می آمد.

- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جوانان مراقب باشند، اگر از فضای تلاش علمی دور شویم به همان دوره ای برمی گردیم که یک گلوله هم نمی ساختیم و همه چیز از خارج می آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر حسین سلامی در افتتاحیه کنگره ملی دانشجویان علوم پزشکی، اظهار کرد: ما در حال پیشرفت هستیم.

از نظر پزشکی یکی از کشورهای خوب دنیا هستیم و من به عنوان یک سرباز وطن و یک خادم کوچک که این لباس را پوشیده تا فدا شود و شما به آرزوهایتان برسید، به مجموعه جامعه پزشکی و پرستاری کشور افتخار می کنم.

وی افزود: کشور ما به برکت پرستاران پزشکان در دوره کرونا که معیاری جهانی برای توانایی پزشکی است، توانست یک رکورد افتخارآمیز از خود به جا بگذارد.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: وقتی چند روز پیش ماهواره به فضا فرستادیم معنایش این بود که نیاز به صدها دانش پیشرفته را تأمین کردیم.

رسیدن به این دانش کار بسیار بزرگی در عصر محاصره علمی است.

سلامی با بیان اینکه موشک بالستیک در اختیار سه کشور جهان است که یکی از آن ها ایران است، تصریح کرد: از لحاظ فناوری این یکی از پیچیده ترین فناوری هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از 3 کشور دارای موشک بالستیک نقطه زن هستیم/زمان شاه یک گلوله هم نمی ساختیم

یکی از 3 کشور دارای موشک بالستیک نقطه زن هستیم/زمان شاه یک گلوله هم نمی ساختیم