مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-30اقتصادي

شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می شود


شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی ظهر امروز در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات کردستان از چندین پروژه عمران شهری در سنندج اظهار کرد: پروژه شهرداری الکترونیک با سرعت خوبی در حال اجرا است و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، آبان ماه امسال رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم نقش بسزایی در ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و کاهش بروکراسی اداری خواهد داشت، افزود: کاهش ترافیک و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سرعت بخشی به ارائه خدمات از تاثیرات اجرای این طرح است.

رشیدی در ادامه هم با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در تمام مناطق و در حوزه های مختلف از اولویت های اصلی شهرداری سنندج است، گفت: این مهم را براساس تاکیدات مسوولان ارشد استانی در اجرای پروژه های بزرگ تا روکش آسفالت، احداث پارک های بزرگ مقیاس و غیره در دستور کار قرار داده ایم.

وی در مورد پروژه 36 متری اسلام آباد هم گفت: این پروژه به طول 4 کیلومتر 14 سال پیش شروع و بعد از وقفه ای هفت ساله به همت شهرداری و شورای دور ششم و با همراهی مجموعه معاونت عمرانی استانداری فعال شده و در حال حاضر پیمانکار در آن مشغول به کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می شود

شهرداری الکترونیک آبان ماه امسال در سنندج رونمایی می شود