مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-09اقتصادي

افتتاح پروژه های آبرسانی به مناطق عشایری گیلان


رییس جهاد کشاورزی گیلان، از افتتاح پروژه های آبرسانی به مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: عشایر نقش مهمی در امنیت غذایی دارند.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی گیلان، از افتتاح پروژه های آبرسانی به مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: عشایر نقش مهمی در امنیت غذایی دارند.

صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، از بهره برداری از پروژه های آبرسانی به مناطق عشایری شهرستان های رضوانشهر و تالش خبر داد و اظهار کرد: غرب استان گیلان از نظر تولید گوشت قرمز و پرورش دام سبک و سنگین ظرفیت ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه دامداران و عشایر غرب استان به صورت ییلاق و قشلاق دامداری می کنند، افزود: عشایر در ایامی از سال عشایر در مناطق کوهستانی هستند و لذا امکانات کمی دارند که سازمان جهاد کشاورزی استان با افتتاح این پروژه ها به دنبال کاهش سختی کار عشایر و حمایت از خانواده های آنهاست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یکی از دغدغه های مناطق عشایری را نداشتن آب شرب بهداشتی دانست و عنوان کرد: امنیت غذایی برای ما مهم است و لذا به دنبال تقویت فعالیت عشایر هستیم.

محمدی برخورداری عشایر از آب سالم و بهداشتی را در دستور کار دانست و گفت: عشایر جهادگران واقعی عرصه های تولید هستند و به امنیت غذایی کشور و استان کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های آبرسانی به مناطق عشایری گیلان

افتتاح پروژه های آبرسانی به مناطق عشایری گیلان