مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-18سياسي

اختصاص محل کانون بانوان ابهر به مدرسه غیردولتی خلاف قانون است


معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ابهر در ارتباط با اختصاص محل کانون بانوان به مدرسه غیردولتی در ابهر گفت: اختصاص محل کانون بانوان ابهر به مدرسه غیردولتی خلاف قانون است.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ابهر در ارتباط با اختصاص محل کانون بانوان به مدرسه غیردولتی در ابهر گفت: اختصاص محل کانون بانوان ابهر به مدرسه غیردولتی خلاف قانون است.

علی اکبر طاهری زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اختصاص دادن محل کانون بانوان به مدرسه غیردولتی در ابهر، تصریح کرد: غریب به شش سال است که با نظر مسئولان وقت مکان کانون بانوان به صورت اجاره در اختیار مدرسه غیردولتی داده شده و در آن محل فعالیت داشته است که برابر ضوابط و مقررات خلاف قانون است.

وی با اشاره به ورود مراجع نظارتی در خصوص اجاره غیرقانونی کانون بانوان، افزود: در همین خصوص مراجع نظارتی با ورود به موضوع و مکاتبات انجام شده با فرمانداری، هرگونه اجاره ساختمان کانون بانوان به مدرسه غیردولتی یا موسسه دیگر را، خلاف قانون دانسته است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان ابهر با اشاره به اخذ تعهد جهت تخلیه محل کانون توسط مدرسه غیردولتی، تاکید کرد: علی رغم مکاتبات و دعوت از موسس مدرسه و تنظیم صورت جلسات متعدد و پیگیری های مکرر و همچنین اخذ تعهد جهت تخلیه محل کانون از اردیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص محل کانون بانوان ابهر به مدرسه غیردولتی خلاف قانون است

اختصاص محل کانون بانوان ابهر به مدرسه غیردولتی خلاف قانون است