مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-23اقتصادي

خط ونشان استاندار در حمایت از تولید در استان و سرمایه گذاران است


کرد خط قرمز ما هم حمایت از تولید و سرمایه گذاران است و ما باید به زنجیره ی ارزش افزوده برسیم و تدابیر ما باید تا وصول نتیجه ی یک زنجیره را تشکیل دهد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه امروز بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی که در استانداری کرمانشاه اظهار داشت: تمام ادارات باید خطی قرمزی مبنی بر مصرف سوخت و آب و … داشته باشند تا در تابستان و زمستان تولید مخدوش نشود.

 وی افزود: وی اشاره کرد خط قرمز ما هم حمایت از تولید و سرمایه گذاران است و ما باید به زنجیره ی ارزش افزوده برسیم و تدابیر ما باید تا وصول نتیجه ی یک زنجیره را تشکیل دهد.

استاندار کرمانشاه در این جلسه که با حضور مدیران شرکت های صنعتی خصوصی و دولتی و مسئولان مربوطه به تولید و واحدهای تولیدی و همچنین مدیران کل شرکت های گاز، آب، امور مالیاتی و …برگزار شد، عنوان کرد: باید همه کمک کنند تا اتصالات کارشناسی برای تشکیل این زنجیره انجام شود.

برگزاری هفتگی جلسه متمرکز تولید و سرمایه گذاران در دستور کار استاندار وی افزود: باید هر هفته به صورت تخصصی و دقیق این جلسه متمرکز برگزار شود و بنده در دستور کار خود پیگیری این جلسه را قرار می دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ونشان استاندار در حمایت از تولید در استان و سرمایه گذاران است

خط ونشان استاندار در حمایت از تولید در استان و سرمایه گذاران است