مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 17:002023-09-28سياسي

نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند


نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند و تنها وظیفه آن ها مشاوره و مشورت به دولتی ها را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، ظهر امروز احسان ارکانی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار نیشابور که در محل سالن شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: شعار ما ولایتمداری است اما ولایتمداری را باید در عمل نشان دهیم کسانی که مدام در حال چینش مدیر در دستگاه ها هستند به طور حتم ولایتمدار نیستند نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند و تنها وظیفه مشاوره و مشورت به دولتی ها را دارند.

وی اضافه کرد: در نیشابور بیشتر مدیران دارای کارنامه قوی عملکردی هستند البته معدود مواردی هم پیش می آید که مدیری از سلامت کاری خارج شود و سنگر خدمت خودش را با ملک شخصی یا ارث پدری اشتباه بگیرد و از مسیر سلامت خارج شود.

ارکانی تصریح کرد: اگر مدیری بخواهد با رانت خواری به اعتماد مردم لطمه بزند وظیفه فرمانداری و استانداری است تا سنگرهای خدمت به مردم را در مسیر درست خودش قرار دهد جهاد تبیین یک واجب ضروری است در ادامه مراسم تکریم و معارفه فرماندار نیشابور، معاون سیاسی و امور انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند

نمایندگان مجلس نباید در انتصابات دخالت کنند