مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-23اقتصادي

ثبت جهانی «سرای افضل» تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر دارد


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر گفت: ثبت «سرای افضل» در فهرست میراث جهانی قطعا تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر خواهد داشت.

- ثبت جهانی سرای افضل تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر دارد ایسنا/خوزستان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر گفت: ثبت سرای افضل در فهرست میراث جهانی قطعا تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر خواهد داشت.

داوود نجارآسیابان در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که از مزایای مهم ثبت سرای افضل در فهرست میراث جهانی آگاهی رسانی و اطلاع رسانی به جامعه جهانی در مورد این بنای تاریخی است اظهار کرد: این موضوع موجب افزایش فعالیت گردشگری و به دنبال آن رونق اقتصاد محلی و عامه مردم می شود.

بنابراین یکی از اثرات مهم ثبت جهانی سرای افضل افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان شوشتر است.

او با عنوان این مطلب که آنچه در صنعت گردشگری مطرح است و می تواند برای شهر، استان و حتی کشور مفید باشد بحث جذب گردشگران بیشتر از خارج کشور است خاطرنشان کرد: ثبت سرای افضل در فهرست آثار جهانی اقدامی موثر در جهت افزایش تعداد گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با بیان این که ثبت جهانی سرای افضل می تواند به فروش صنایع دستی منطقه بیش تر کمک کند تاکید کرد: می توان از ثبت این سرا در فهرست میراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی «سرای افضل» تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر دارد

ثبت جهانی «سرای افضل» تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر دارد