مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-17اجتماعي

پنجشنبه وزش باد نسبتاً شدید زنجان را فرا می گیرد


هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف تا قسمتی ابری است که به تدریج از بعدازظهر بر تراکم ابرها افزوده می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف تا قسمتی ابری است که به تدریج از بعدازظهر بر تراکم ابرها افزوده می شود.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابر در طارم بیش از دیگر نقاط استان بوده و ارتفاعات این شهرستان هم اکنون مه آلود است، افزود: در این شرایط جوی بارش های پراکنده و محلی دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه فردا شرایط جوی در استان پایدار است، گفت: از روز پنجشنبه هفته جاری سامانه بارشی وارد استان می شود که موجب بارندگی به خصوص در شمال استان خواهد شد.

رحمن نیا یادآور شد: از بعدازظهر پنجشنبه وزش باد نسبتاً شدید استان را فرا می گیرد و روز جمعه نیز بارندگی ها تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به روند کاهشی دمای هوا از امروز، گفت: هم اکنون دمای هوای شهر زنجان هفت درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه خنک تر شده است.

این مسئول با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان پنج و 25 درجه، ابهر هفت و 25، خرمدره هفت و 25 درجه، آببر 17 و 29 درجه، سلطانیه هشت و 21 درجه، ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه وزش باد نسبتاً شدید زنجان را فرا می گیرد

پنجشنبه وزش باد نسبتاً شدید زنجان را فرا می گیرد