مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-28فرهنگي

توسعه پایدار بدون توجه به پیوست های فرهنگی محقق نمی شود


شهردار تبریز با بیان این که کار فرهنگی در مساجد اثر گذار، مردمی و ماندگار است،گفت: توسعه پایدار بدون توجه به پیوست های فرهنگی محقق نمی شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان این که کار فرهنگی در مساجد اثر گذار، مردمی و ماندگار است،گفت: توسعه پایدار بدون توجه به پیوست های فرهنگی محقق نمی شود.

یعقوب هوشیار در دیدار با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه کار فرهنگی در مساجد اثرگذار، مردمی و ماندگار است، اظهار کرد: بودجه فرهنگی شهرداری امسال نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

وی با بیان اینکه تمام زیرساخت های موجود در شهرداری تبریز در اختیار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: آماده اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و آموزشی با محوریت مساجد هستیم و در این راستا از اجرای طرح های ستاد کانون های مساجد استان که در قالب پیوست های فرهنگی شهرداری تبریز تعریف شده باشد، استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی مربیان و فرهنگسراهای زیر نظر شهرداری تبریز در اختیار برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است، گفت: اعتقاد داریم، توسعه پایدار بدون توجه به فرهنگ ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار بدون توجه به پیوست های فرهنگی محقق نمی شود

توسعه پایدار بدون توجه به پیوست های فرهنگی محقق نمی شود