مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-14اجتماعي

بارش های لرستان همراه با ال نینو خواهد بود/ لایروبی رودخانه ها انجام شود


مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه بارش های امسال استان همراه با پدیده ال نینو خواهد بود، گفت: براساس پیش بینی هواشناسی کشور، پاییز و زمستان امسال میزان بارش ها در استان بیش از حدنرمال است.

- بارش های لرستان همراه با "ال نینو" خواهد بود/ لایروبی رودخانه ها انجام شود ایسنا/لرستان مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه بارش های امسال استان همراه با پدیده "ال نینو" خواهد بود، گفت: براساس پیش بینی هواشناسی کشور، پاییز و زمستان امسال میزان بارش ها در استان بیش از حدنرمال است.

بهروز مرادپور امروز 22 مهرماه در جلسه ستاد پیشگیری از حوادث و مدیریت بحران لرستان که در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: بارش های پاییزی امسال در استان بالاتر از حد نرمال پیش بینی شده است و این بارش ها همراه با پدیده ال نینو خواهد بود البته به این معنی نیست که موجب ترس هم استانی ها شود و این پدیده در نواحی استوایی و اقیانوسی رخ می دهد اما بروز آن در کشور و به ویژه لرستان تاثیرات خود را خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه گرم شدن دوره ای دمای آب منجر به بروز ال نینو می شود، افزود: در فصولی از سال بارش هایی بیش از حد نرمال داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های لرستان همراه با ال نینو خواهد بود/ لایروبی رودخانه ها انجام شود

بارش های لرستان همراه با ال نینو خواهد بود/ لایروبی رودخانه ها انجام شود