مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-12پزشكي

یادواره شهدای بهداشت و درمان در تبریز برگزار شد


یادواره شهدای بهداشت و درمان با عنوان بربال فرشتگان ذیل کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز،با حضور خانواده شهدا در تالار وحدت دانشگاه برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یادواره شهدای بهداشت و درمان با عنوان "بربال فرشتگان" ذیل کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی، به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز،با حضور خانواده شهدا در تالار وحدت دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم با پاسداشت نام و یاد شهدا، گفت: مجموعه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی 150 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

دکتر بهمن نقی پور اظهار کرد: 25 دانشجوی شهید، 17 کارمند شهید و 20 مدافع سلامت از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، 68 شهید از بهداری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و 20 شهید از هلال احمر جان خود را در راه دین و وطن نثار کردند.

وی با تقدیر از حضور خانواده شهدا و مدیران ارشد استانی در این یادواره، گفت: ما اینجا جمع شده ایم تا یادی از شهدا بکنیم، شهدایی که هرچه داریم از جایگاه والای آن ها است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص شهدا، گفت: ایثار، یعنی ندیدن و به حساب نیاوردن خود، این، اولین موضع گیریِ شهید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای بهداشت و درمان در تبریز برگزار شد

یادواره شهدای بهداشت و درمان در تبریز برگزار شد