مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-18ورزشي

بیانیه کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه


کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه ای منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:  بسم الله الرحمن الرحیم  جاء الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِل، إنَّ الباطِلَ کانَ زَهوقاً به راستی که حق پیروز خواهد شد و باطل هرچقدر هم قوی و قدرتمند باشد، در برابر قدرت پروردگار دوام نخواهد آورد.

جنایت هولناک صهیونیست های کودک کش در بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به خاک و خون کشیده شدن هزاران انسان بی گناه خصوصا کودکان و زنان بی پناه شد ، سرشت بد و کثیف صهیونیست  خونخوار را به جهانیان نمایان کرد.

اکنون وظیفه انسانی جوامع بشری است که همچون ملت  فلسطین با شجاعت و غیرت تمام ،در مقابل وحشی گری های صهیونیست ها ایستادگی کنند .

بی شک جامعه بزرگ  ورزش ایران همراه با  قهرمانان و مدال آوران ملی و بین المللی وظیفه خود می دانند بعنوان جامعه مرجع به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی متشکل از پیشکسوتان و مدیران اجرایی و رسانه ای ورزش کشور ضمن محکوم کردن این حرکت دد منشانه به عنوان بخشی از جامعه متدین و انقلابی ورزش   پشتیبانی خود را از برادران و خواهران دینی   فلسطین و غزه اعلام نموده و تا پیروزی نهایی کنار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه

بیانیه کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه