مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 19:152023-09-28سياسي

احداث ساختمان اداری تامین اجتماعی خلیل آباد در اولویت است


رییس سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: با تامین زمین شعبه خلیل اباد، عملیات احداث ساختمان اداری این شعبه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، میر هاشم موسوی امروز در سفر به این شهرستان اظهار کرد: تامین اجتماعی شهرستان خلیل آباد با 30 هزار بیمه شده اصلی و تبعی یکی از شعبه های فعال در استان خراسان رضوی است .

وی در این بازدید که نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار خلیل آباد و دیگر روسای ادارت شهرستان حضور داشتند گفت: به محض تامین زمین عملیات ساخت این اداره اغاز شود.

سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد در این بازدید با بیان اینکه زمین ساخت ساختمان اداری به زودی توسط شعبه تامین اجتماعی و با همکاری شورای تامین میگردد افزود: یکی از مطالبه های به حق بیمه شدگان در کنار ساخت ساختمان تامین اجتماعی ، احداث درمانگاه تامین اجتماعی می باشد.

همچنین ابولفضل مطیع ترشیزی رییس اداره تامین اجتماعی خلیل آباد با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد دارای 5949 نفر بیمه شده اصلی و تعداد 906 پرونده مستمری است  گفت: تعداد کارگاههای فعال 2560 کارگاه بوده که از این تعداد 2160 کارگاه باغات کشاورزی و مشمول کمک دولت هستند  وی افزود: شعبه خلیل آباد ماهیانه مبلغ 51 میلیارد ریال مستمری ،1600 میلیون ریال بیمه بیکاری و 2000 میلیون ریال تعهدات کوتاه مدت پرداخت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث ساختمان اداری تامین اجتماعی خلیل آباد در اولویت است

احداث ساختمان اداری تامین اجتماعی خلیل آباد در اولویت است