مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-05سياسي

افتتاح 3 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به افتتاح سه طرح گردشگری در استان، گفت: این طرح ها شامل بوم گردی سورشجان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا جیلان صبح امروز در آیین افتتاح اقامتگاه بوم گردی سورشجان گفت: چهارمحال و بختیاری طبیعت بکر و ممتازی دارد همچنین زندگی مردم این استان با طبیعت در هم آمیخته است به همین جهت باید این موهبت الهی حفظ شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: البته استفاده از امکانات مدرن لازم است اما در نواحی بکر طبیعی باید از آسیب رساندن به طبیعت و ایجاد تغییر در آن پرهیز شود.

وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری صنایع بزرگ وجود ندارد و می توان برای اشتغال زایی به سمت استفاده مطلوب از طبیعت حرکت کرد، افزود: در استان حرکت به این سمت آغاز شده که به جای ساخت هتل های بزرگ از فضاهای سنتی استفاده شود که در همین راستا ساخت اقامتگاه های بوم گردی و اردوگاه های گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

  جیلان عنوان کرد: طی یک سال و نیم گذشته حدود 80 موافقت اصولی بوم گردی در چهارمحال و بختیاری صادر شده که بهره برداری از این طرح ها در آینده آغاز خواهد شد، نکته قابل توجه این است که افزایش تعداد اقامتگاه های بوم گردی در استان افزایش آمار مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری

افتتاح 3 طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری